Arkiv

29 april 2013|

EN DANSANDE PIRAT

Här kommer en av de riktig bilderna istället. Jag undrar om E trodde att vi filmade då han dansande nästan hela tiden framför kameran. Han trivdes riktigt bra som pirat iaf!

Ni ska snart få se vad bilderna ska användas till!

29 april 2013|

GRÖTFRUKOST

Vet inget som mättar så bra som gröt & två kokta ägg till! Bra just idag då Eaven ska fotas, kan ju ta ett tag då jag tror det kommer bli en massa bus samtidigt!

Idag smakade gröten lite extra somrigt med skivade jordgubbar på.

25 april 2013|

NYTT TRÄNINGSUPPLÄGG

Åh vad härligt det är med lite färg på fransar & bryn. Men ännu härligare är att få spendera dagarna med den här lilla killen.

Nya tightsen invigdes idag. Var så himla fräscht att ha vitt till camouflage. De kommer från Better Bodies och är köpta på Fitness Store här i Västerås.

Galet låga

VET NI VAD? Jag har lagt om min träning totalt.

Det började med att jag gick modell för Guts i helgen och bar en klänning. Har inte haft klänning på mig sen i somras så det var först nu jag verkligen reagerade på min kropp i provhytten. När jag går runt här hemma med träningstights & sportbh innan träning så passar de muskliga armarna och magrutorna in, man känner sig snygg, men gud kände mig verkligen som en man där i provhytten.

Har ju kört väldigt mycket gym och blev väldigt upp-pumpad på kort tid. Om man vill forma kroppen så är det verkligen på gymmet man ska vara och inte på löpbandet… om man inte har som mål att BARA bränna fett.

Så när jag granskade mig själv i klänningen slog det mig att NEJ jag vill inte ha armar & mage som min pojkvän!

Så från och med nu ska jag bara köra gym max två gånger i veckan, en dag underkropp och en dag överkropp, bara för att hålla efter lite.

Jag ska som innan gå på cross/transformer-pass eller köra egna tabata rundor men lägga in några fler i veckan. På de passen får man in både styrka och kondition då vi jobbar övningarna i väldigt högt tempo (tex burpees, militären, olika lyft med skivstång, pikar, fällkniv, chins, dips, utfallshopp, squats…ja listan kan göras lång)

Utöver det har jag lagt in mycket av något som jag hållit mig ifrån, löpning. Jag kommer därför behöva lägga in lite fler kalorier om dagen för att inte tappa i vikt.
Så! Där har ni mitt upplägg från och med nu, jag ska vara stark men vara nättare & ha bättre kondition än någonsin.

Men högre där bak & väldigt töjbara. Gillar skarpt men dock på gränsen till korta om ni är långa. Jag är 1.74 och får inte riktigt ner dom ända ner.